Tuesday, April 19, 2016

Filled Under:

WANITA WAJIB BACA!!! 4 JENIS LELAKI MELALUI CARI DIA REPLY MESEJ ANDA!!!




Kaum wanita di luar sana! Pernah tak korang text boyfriend korang bila lapar dengan harapan dia akan faham dan akan bawa/belikan makanan untuk korang? Kalau dalam fiksyen, semuanya manis-manis belaka, asal cakap je nak apa mesti tak lama kemudian sudah tersedia di depan mata.

Haa, hakikatnya realiti tak seindah fantasi. Dari cara dia taip mesej pun dah boleh agak dia jenis teman lelaki macam mana. Cuba korang tengok jenis-jenis boyfriend material melalui cara mesejnya dibawah ini. Ada yang sama macam boyfriend korang tak?

1.The Caretaker

Pasangan jenis ini rajin ambil tahu tentang keperluan korang. Mereka selalunya akan bagi korang buat pilihan dalam tentukan perkara-perkara dalam hubungan korang. Contohnya nak pilih tempat makan, nak hadiah apa untuk birthday, nak tengok movie apa dan sebagainya. 

Mereka sangat straightforward dan akan ambil apa korang cakap secara literalnya — kalau putih kata korang, putihlah jawabnya. Tetapi, lelaki jenis ini cenderung untuk di-‘friendzoned’kan atau diambil kesempatan atas kebaikannya.

2.The Ignorant

Lelaki jenis ini selalunya malas nak layan perangai perempuan yang clingy dan mengada-ngada, terutamanya kalau korang kacau dia waktu dia tengah sibuk. Mereka cenderung untuk lebih mementingkan kawan-kawan daripada kekasih, seperti konsep ‘bros before hoes’. Kalau merajuk, jangan harap dia akan faham kalau korang tak cakap apa-apa. Pandai-pandailah pujuk diri sendiri. LOL.

3. ‘The One’
Lelaki jenis ini selalunya tak payah cakap pun dapat agak apa yang korang perlukan. Mereka lebih sensitif dan menghargai little things dalam perhubungan korang. Juga pandai membuat kejutan yang akan membuatkan hati korang berbunga gembira. Definitely a good boyfriend material!

4. The Pick-Up Line Expert
Lelaki jenis ini sangat pandai bermain dengan kata-kata yang akan membuatkan korang cair. Kadang-kadang dalam hati tu meluap-luap nak marah sebab bengang sangat kat dia, tapi bila dia buka mulut dan keluarkan ayat-ayat power dia, terus sejuk hati korang dan tak jadi merajuk. 

Memang best dapat teman lelaki romantik macam ni but BEWARE. Jenis lelaki macam ni kalau player mesti tahap buaya tembaga!




0 comments:

Post a Comment