Sunday, February 14, 2016

Filled Under:

Inilah punca sebenar Farah Fauzana Umum Berhenti Dari Hot FM

farah fauzana umum berhenti dari hot fm

Setelah 10 tahun berkhidmat, penyampai radio, Farah Fauzana baru sahaja mengumumkan yang dia bakal berhenti daripada menjadi peyampai Hot FM bermula 26 Februari ini.

Pengumuman itu dibuat selepas disahkan oleh Pengarah Rangkaia Hot FM, Seelan Paul ketika mereka bersiaran di Hot FM AM Crew.
Ia tidak ada kena mengena dengan itu, Cuma saya minta kalian terus mendoakan saya dipertemukan jodoh, jawabnya.



Farah Fauzana berharap pengumuman itu dapat diterima baik oleh semua pendengar Hot FM.
Sebenarnya ini lah perkara yang saya mahu umumkan sejak Jumaat lalu. Tetapi saya tidak mahu lakukannya sendirian kerana mahu Seelon Paul terlebih dahulu mengumumkannya dahulu.

Saya harap semua orang dapat menerima keputusan ini dan terus doakan yang terbaik untuk saya, katanya.

Sementara itu AG turut mengusik dan bertanya adakah keputusan itu dibuat kerana desas-desus mengatakan dia mahu mendirikan rumahtangga, Farah menafikannya.


Selain itu, Seelan turut mengumumkan AG, Ikhwan, Liza juga akan bakal mengundurkan diri dari Hot FM dan akan keudara di sebuah stesen radio lain tetapi masih dalam rangkaian radio Media Prima juga tidak lama lagi,


Oleh Syafiqah Jalal




0 comments:

Post a Comment