Saturday, February 13, 2016

Filled Under:

Cerita Sebenar Yg Ramai Tak Tahu Mengenai Berita Pengantin Maut Sehari Selepas Sanding. Alfatihah


Ajal Pengantin Sehari Selepas Bersanding|Hari yang sepatutnya menjadi hari yang paling bahagia kepada sebuah keluarga yang baru saja mengadakan majlis persandingan Adik beradik pada ahad 7 februari 2016 bertukar menjadi hari paling sedih keesokan harinya apabila salah seorang ahli keluarga mereka (pengantin lelaki) maut dalam kemalangan jalan raya.

Mangsa Syahrul Anuar bin Mohd Anal Suami kepada Fadilah bin Abd Satar dikatakan dalam kejadian dirempuh oleh sebuah kereta jenis pajero yang di pandu oleh warga cina mabuk yang masuk kelaluannya Merempuh mangsa yang menaiki motorsikal dalam perjalanan ke kedai untuk membei rokok di pontian pt masjid.

Mangsa Syahrul Anuar bin Mohd Anal disahkan meninggal dalam pukul 5.30 dan dibawa kehospital pontian johor sebelum dikebumikan di rengit kampung orang tua mangsa.


Katanya dalam majlis persandingan sehari sebelum kejadian majlis persandingan tersebut adalah persandingan adik beradik yang berjalan dengan begitu meriah sekali.

Kenangan Terindah buat pasangan mempelai adik beradik yaitu Norafiqah Assyirah bte Mohd Anal dgn pilihan hatinya Amirul b Mohd Taufiq serta adiknya Syahrul Anuar b Mohd Anal dgn pilihan hatinya yaitu Fadilah bte Abd Satar dr Pt sri dalam,senggarang pd Ahad 7februari16.Gambar oleh Zailan suratin





Sumber : eberita




0 comments:

Post a Comment