Friday, December 4, 2015

Filled Under:

TERUS TERANG SAYA TAK BOLEH KELUAR RUMAH SAMPAI KERING AIR MATA – TEMUBUAL BERSAMA TAUKE SETELAH PEMERGIAN SAHABAT BAIKNYA ARWAH YUS JAMBU

TERUS TERANG SAYA TAK BOLEH KELUAR RUMAH SAMPAI KERING AIR MATA – TEMUBUAL BERSAMA TAUKE SETELAH PEMERGIAN SAHABAT BAIKNYA ARWAH YUS JAMBU




“Pak Yus Banyak Termenung” – Tauke Jambu

Pelawak popular iaitu Tauke Jambu merupakan antara rakan rapat arwah Yus Jambu yang baru sahaja meninggal dunia Ahad yang lalu.

Menerusi satu temubual dengan MeleTop, Tauke Jambu mengatakan sampai rasa nak kering airmata setelah pemergian Pak Yus Jambu dan merasa sebak setelah membaca komen penghargaan kepada Yus.

Ini komen Tauke: (MeleTop)

“Terus terang saya tak boleh keluar rumah sampai kering air mata, tak tahu macam mana nak luah lagi. Ditambah dengan komen penghargaan kepada Yus. Setelah membaca komen, mengalir air mata. Rasa sebak.

Sementara ini saya tak sanggup (buat job) sebab job yang saya dapat ini berganding dengan dia (Yus). Sekarang sedang lapangkan dan tenangkan fikiran.

Kita kena menghargai orang, kita kena merendah diri.Dia antara orang paling rajin melayan kawan-kawan, bila dia tiada, orang sangat-sangat terasa. Dia tak sombong.

Saya nak berterima kasih kepada semua kawan-kawan yang beri penghargaan kepada arwah Yus Jambu.”

Dalam satu sesi temubual dengan HLive pula, Tauke teringat arwah Yus Jambu lebih banyak termenung akhir-akhir ini.

Ini komen Tauke: (HLive)

“Yus banyak termenung. Dalam meeting, atau perjumpaan, saya lihat dia banyak termenung”

Sumber: beritamemey




0 comments:

Post a Comment