Friday, May 13, 2016

Filled Under:

Wanita INI K0ngsi 5 Faedah Kenapa Perlu Berjimak Tiap Malam Bersama Suami | Pada suatu hari semasa membasuh pinggan, saya menyedari bahawa sudah lapan hari kami tidak melakukan hubungan intim……..


        Wanita INI K0ngsi 5 Faedah Kenapa Perlu Berjimak Tiap Malam Bersama Suami






        Namun yang merisaukan saya adalah saya tidak rasamenginginkannya atau merinduinya. Saya tidak merindui disentuh 0lehnya.

        Dan itulah adalah masalah yang terbesar. Jadi, selepas menidurkan anak pada waktu malam, saya menjeling suami saya.

        Saya mendapat inspirasi dan meny0r0t kembali mengapa saya perlukan seks dengan suami setiap malam:

        Ingin selalu disentuh

        Kebanyakan hari saya dipenuhi dengan bermain anak patung dengan anak, lap makanan bayi yang tertumpah pada baju, tukarkan lampin bayi dan berjalan di taman.

        Ya, sayalah tukang masak, tukang bersih, guru dan membersihkan segala jenis k0t0ran yang menjijikkan.
        Tetapi saya juga lebih dari sekadar itu, lebih dari sekadar memainkan peranan-peranan yang tersebut di atas.

        Saya se0rang perempuan! Dan ada p0tensi yang mendalam bahawa saya hebat dalam mencium juga. Ia adalah satu perkara yang indah dengan mencari diri sendiri melalui sentuhan 0rang lain.

        Terdapat satu benda yang misteri dan tersembunyi apabila saya mencium lelaki yang saya cintai.

        Ingin jadikan suami se0rang lelaki

        Jika anda ingin suami anda untuk bertindak seperti se0rang lelaki, anda perlulah memandangnya sebagai se0rang lelaki. Wanita memerlukan beberapa kriteria pada lelaki untuk menyayanginya. Tetapi lelaki jauh lebih mudah. Mereka perlu diberi makan, dihargai dan mereka perlukan seks. Itu sahaja.

        Jadi, sekali sekala, masakkan untuknya atau pesan makanan diluar. Ucapkan terima kasih kerana membanting tulang bekerja berjam-jam di luar dan berikan pelukan mesra setiap kali dia pulang ke rumah. Kemudian, berikannya layanan yang selayaknya.

        Ingin masa berdua yang eksklusif
        Anda perlukan masa setiap hari untuk anda berdua. Masih ingat lelaki itu? Lelaki yang membuatkan jantung anda berdegup kencang? Lelaki yang anda impikan, yang membuatkan anda mengejar bintang dan tidak mahu berpijak di bumi nyata? Dia masih ada.

        Lelaki itu masih lagi menyayangi anda dan memerlukan anda. Setiap malam selepas anda tidurkan anak-anak adalah peluang untuk anda berjumpa dengannya.

        Ingin hilangkan stress
        Seks mengurangkan tekanan atau stress. Saya tahu perkara ini tidak memerlukan penerangan lanjut. Sebagai se0rang ibu, stressadalah makanan ruji harian saya. Jadi, saya ada pilihan;
o   Mer0nda pada waktu malam dan langgar mana-mana pagar rumah 0rang atau
o   Saya b0leh bermanja dengan se0rang lelaki yang saya kahwini.
        Jadi saya pilih B.

        Inginkan keser0n0kan dunia
        Ia sangat menyer0n0kkan. Kenapa anda perlu men0lak benda yang baik dalam hidup anda? Kita bekerja keras membantu anak kita menyiapkan kerja rumah, Algebra dan melakukan Zumba di tempat awam.

        Namun jika si dia mahu melakukan hubungan seks pada setiap malam, dia akan memandang pelik dan berkata, Awak gila? 0rgasma setiap malam? Awak fikir saya seperti perempuan Nymf0niac?

        Akhir kata Adakah anda pernah terfikir bahawa kita perlukan seks kerana kita layak mendapatkannya?
        Ya, anda layak mendapatkannya.

        Jadi, malam ini, tidurkan anak anda dan tinggalkan pinggan k0t0r di sinki dan biarkan dahulu lantai tidak bersapu. Semua itu b0leh diselesaikan kemudian. Ambil masa sejenak untuk mengingati bahawa anda adalah se0rang perempuan yang anda impikan dan carilah lelaki yang anda impikan.




0 comments:

Post a Comment